torstai 27. syyskuuta 2007

Sää osa 2

Syksy on tullu. Tänä aamuna brittitytöt tunsi ensimmäistä kertaa kylmää. Minihameet oli saanu seurakseen sukkahousut ja tytöt näytti olevan kylmissään. Mähän oon jo käyttäny toppatakkia, mutta olenkin suomesta.

Mä sain myös ensimmäisen kerran herätä ihanan lämpimässä huoneessa. Mun patteri alko toimimaan.

Täällä on kahdenlaista säätä: sadetta suhteellisen lämpimässä ilmassa tai auringonpaistetta jäätävän kylmässä ilmassa. Pick your choise.

Oon nyt liittynyt Facebookiin. Täytyy sanoa, että järjestelmä on liian nopeasti addiktoiva. En oo pelannu vielä yhtään nettipeliä (kotiläksy), koska oon vaan tuijottanu Naamakirjaa.

1 kommentti:

  1. Näitä Tampereen vaihtareita vois hyvin verrata niihin britti tyttöihin.. Tossa just käveli mua vastaan pari ulkomaalasta poikaa sandaaleissaan ja viikonloppuna jotkut sekopäät oli lenkillä shortseissa ja t-paidoissa. Ite haluisin pipon laittaa kun aamulla lähtee, mutta on se vielä jääny laatikkoon. :)

    VastaaPoista