torstai 27. syyskuuta 2007

Halo 3

Pojat (luokkakaverit) puhuu siitä kaiken aikaa. Sitä mainostetaan joka paikassa. Siitä on uutisia joka paikassa. Mua alko nyppimään, joten pakkohan mun on ottaa selvää mistä tässä kaikessa on kyse. Halo 3 on mun ensikäsityksen mukaan todella iso "räiskintää ja toimintaa" -peli. Isoja tykkejä, isoja alasuojuksia, isoja hirviöitä, mutta myös isoa ja kaunista grafiikkaa. Juoni kuulostaa jokseenkin tutulta: kyborgisoturi "Master Chief" puolustaa maapalloa yhdessä ihmisten kanssa, jotta hirveät uskonnollisesti fanaattiset avaruusörkit ei tuhoais maapalloa ja jotta elämän koko galaksilta tuhoavia Halo aseita ei käytettäisi. Nice.

Sain just kutsun yläkerrasta päästä kattomaan mikä ja miten Halo 3 toimii. Pakkohan mun on mennä kattoon, onko peli yhtään parempi ku sen synopsis. Muutenkaan mun Heroes of Might and Magic pelitasolla ei oikein tehdä vaikutusta nykypelien grafiikan tuntemuksessa, mutta ajattelin ottaa rennosti. Mä oon ainut luokasta, joka elää vielä -90 luvulla. Ehkä siitä on jotain hyötyä. Ainaki mun ajattelumaailma on ihan erilainen, enkä varmasti aio ruveta ensimmäisenä piirteleen mitään tykkejä tai autoja. Millanen pelimaailma oliskaa, jos siellä työskentelis enemmän tyttöjä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti