perjantai 28. syyskuuta 2007

History & analysis 3

Tulin just elämäni parhaimmalta, tai no ainaki hauskimmalta luennolta. Silmistä vuotaa vettä, mahaan sattuu vieläki ja olo on muutenkin varsin hilpeä. Kyseessä oli siis History & analysis 3 kurssi koskien videopelien historiaa, joka on tasan yhtä vanha kuin minäkin. Siis se historia.

Enhän mä paljo peleistä tiedä, mutta kyllä mä sen verran oon muksusta asti kärryillä pysyny, että ymmärsin luennon sisällön. Luennoitsija oli mainio, tosin Richard tais lyödä ennätyksen siinä kuinka nopeasti englantia voi puhua.

Ei ollu ihan perinteiset kalvosulkeiset. Koska aihe on niin tuore ja kaikki luokassa olijat on eläny tämän "historian" läpi, niin luento oli hyvin vuorovaikutteinen. Luennon jälkimmäisellä puolikkaalla pelattiin läpi "historiallisia" pelejä. Hilpeetä.

Onnistuin myös kehittämään itelleni brittiläisen aksentin, mutta eiköhän se viikonlopun aikana kulu taas pois ku juttelee ulkomaan englantia ja kanadan englantia.

Mä vaihdan kyllä jomman kumman mun 3D kursseista tähän historiaan. Pitää vaan viikonlopun aikana päättää et kumpi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti