torstai 20. syyskuuta 2007

Säästä

Sää briteissä on ollu hyvin tasaista. Täällä sataa. Vaihtelua tulee siitä sataako täällä vaan tihkua vai tuleeko sitä vettä taivaalta saaveittain. Välillä aurinko saattaa pilkistää taivaalta, jolloin ihmiset kuoriutuu vaatteistaan ja heti seuraavassa hetkessä vettä tulee taas ku aisaa. Jos käyn suihkussa ennen kuin lähden yliopistolle, niin hiuksia on ihan turha kuivata. Ne kastuu joka tapauksessa. Eskimoilla on kymmeniä sanoja lumelle. Mä oon keksiny kymmeniä kirosanoja paikalliselle sateelle. Eniten mä kaipaan suomesta mun pitkää sadetakkia. Täällä sataa pieniä kuuroja kymmeniä kertoja päivässä. Ihan sama mitä teet, oot märkä jokatapauksessa. Yks kanadalainen leikkas hiuksensa juuri ennen tänne tuloa. Se onki kätevää antaa sateen valua kaljua pitkin. Ehkä mun pitäis tehdä sama, tai pitää uimalakkia päässä jatkuvasti. Ihmiset on täällä kovin huolissaan mun turkoosista piposta (äitin tekemä) ja siitä miten sade kohtelee sitä kovin kaltoin.

1 kommentti:

  1. Vai on sulla mun tekemä turkoosi pipo mukana;eihän se ole vain se villalangasta tehty ? Saat tosin huovutettua sen hyvin siellä sateessa. Täälläkin sataa koko ajan, välillä tihkuttaa ja sit sitä ittiänsä,,,kaatosadetta

    VastaaPoista